husqvarna_roulette.webblogg.se

Moppemek, tankar på och om hur göra en Husqvarna Roulette 3832 -58a till en blickfångare med bra prestanda

Dötid på jobbet! 👍

Publicerad 2016-04-27 14:57:00 i Allmänt,

Det är bra med långjobb! Det är då man hinner med så mycket mer viktiga saker! Som tillexempel byta gummina till bottenlänksfjädringen. 
Nya fina från mopedrenovering.se 
Där kan man hitta det mesta som behövs till gamla mcs och mopeder där gummina har försvunnit eller sprucket.
Det ska sitta några gummin under tanken med, men de har jag inte lyckats att hitta nya ännu. Men jag får fundera lite på om jag kan göra nya själv? 
 
Problemet med kopplingswiren har även det löst sig under maskintiden idag! Heja heja det går bra nu! 👍 
Det ska snyggas till lite mer senare! 

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Roulette 4132

Publicerad 2017-12-21 12:05:43

Det där ser bra ut👍
Hoppas det funkade för jag kopierade av din setup dock har ju inte mitt block slidmatning från början.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela